photo_2017-04-01_10-08-11

بازدید جناب دکتر بنیادی از روستای کریز

طی برنامه ریزی های انجام شده توسط اقای رضای طاهریان رییس شورای بخش کوهسرخ و جناب اقای دکترطاهریان امروز ظهر دکتر بنیادی همراه با هیئت همراه برای حل و فصل و تبادل نظر وارد کریز شدند.


در ابتدای جلسه که با حضور حداکثری مردم مواجه شد اقای رضا طاهریان طی یک سخنرانی از جناب دکتر بنیادی بخاطر حضور ایشان قدر دانی کرده و گوشه ای از مشکلات روستارا به ایشان خاطرنشان ساختند.تعمیر جاده ارتباطی،آب شرب ،مشکل انتن دهی همراه اول و از همه مهم تر معضل چاه های آب کشاورزی از اهم موضوعات مطرح شده بود.
بعد از آن اقای دکتر بنیادی ضمن قدردانی از تلاش های اقای رضا طاهریان بخاطر دلسوزی و حل مسایل کوهسرخ و هماهنگی جلسات خاطر نشان ساختند که در رابطه با چاه های کشاورزی دیر به اطلاع بنده رسانیده و در حال حاضر در حال پیگیری و حل وفصل ان هستیم.همچنین در رابطه با بقیه مسایل مطرح شده قول پیگیری های مجدانه را به اهالی روستا دادند.
در حال حاظر باید صبر کنیم تا ان شاءالله هرچه زودتر خبرهای خوبی در این زمینه ها بشنویم.
جا دارد از اقای طاهریان ریاست شورای بخش کوهسرخ بخاطر پیگیری های مجدد و همچنین از سایر عزیزانی که از شهرستان و روستا به جلسه تشریف اوردند کمال تشکر را داشته باشیم.
به امید دهکده ای اباد،با تلاش و ایجاد همدلی و اتحاد بیشتر.

 

به گفته ای  از همشهری :

از آنجایی که بنده هم در جلسه سخنرانی دکتر بنیادی بودم، باید عرض کنم گزارشی که دوستان فرمودند زیبا بود ولی همه ماجرا نبود. غیر از آقایان طاهریان، حاج آقای محمدی و آقای توفیقی نیز حضور داشتند و به برخی از صحبتهای دکتر بنیادی نقدهایی داشتند که الحق و الانصاف، بسیار بجا بود.
از جمله نقدها:
۱. دکتر فرمودند که دولت آقای روحانی قانونی تصویب کردند که بودجه هر روستا مستقیما به حساب همان روستا واریز شود.
جواب آقای توفیقی: این قانون ۸ سال پیش در زمان دکتر احمدی نژاد تصویب شد و مربوط به الان نیست.
۲. دکتر بنیادی فرمودند: چاه های آب توسط حکم قاضی پلمپ شده و بعد از حکم قاضی نمیشود کار زیادی کرد.
آقای توفیقی: حکم پلمپ یک حکم دولتی است و نه قضایی که کاملا قابل تجدید نظر و فک پلمپ هست.
۳. حجت الاسلام محمدی نیز نقدشان را به صورت سوال مطرح کردند، با این سوال که:
آقای دکتر بنیادی، شما برای بردسکن کارهای فراوانی انجام داده اید. حالا لطف کنید یک گزارش هم از کارهایی که برای کوهسرخ انجام داده اید بیان بفرمایید؟

پی نوشت:
عزیزان تکریم و احترام به بزرگان شهر بسیار خوب و نشان از ادب ما کریزیها دارد ولی اگر قرار باشد که فقط تعریف و تمجید صورت گیرد، هیچگاه مشکلات روستا حل نخواهد شد و باید ایرادات و مشکلات را نیز گوشزد کرد. خود دکتر بنیادی فرمودند، هر کسی رای بیاره میره تا ۴ سال بعد و این مردم هستند که مدام باید از نماینده شون پیگیر مشکلات روستا باشن.

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *